Suallarınız var?

AMAK xidmətləri ilə bağlı tez-tez verilən əsas suallar və onlara cavablar aşağıda toplanmışdır. Siyahıda soruşmaq istədiyiniz sual olmazsa və ya cavab sizi qane etməzsə bizim ilə əlaqə saxlayıb, sualınıza cavab ala bilərsiniz.

  • AMAK haqqında
    • AMAK nədir?
      • 1999-cu ildə təsis olunmuş Azərbaycan Milli Avtomobil Klubu (AMAK) 2015-ci ildə 140 ölkədən olan 235-dən çox avtomobil klubunun və 80 milyondan çox şəxsin üzv olduğu Beynəlxalq Avtomobil Federasiyasına (FIA) səsvermə nəticəsində üzv qəbul edilmiş ictimai birlikdir. FIA-ya üzvlük AMAK-a mobillik sahəsində geniş beynəlxalq təcrübə və biliklərdən faydalanmaq, bu bilik və təcrübənin Azərbaycanda tətbiqi, beynəlxalq layihələrdə iştirak və digər üstünlüklər verir.
      • Dünya Səhiyyə Təşkilatının statistikasına əsasən, hər səkkiz dəqiqədən bir, dünyada bir uşaq yol qəzasında həyatını itirir. Yol qəzalarında uşaq həyatlarının itirilməsi sözün əsl mənasında epidemiyaya çevrilib və gələcək onilliklərdə əhali sayının və səyahətlərin artımı ilə əlaqədar olaraq, əfsuslar olsun ki, bu göstəricilərin də artması gözlənilir. AMAK əsas fəaliyyət istiqamətlərindən biri kimi, Baş Dövlət Yol Polisi İdarəsi, Təhsil Nazirliyi, Səhiyyə Nazirliyi (İSİM), Həyat Beynəlxalq Humanitar təşkilatı, Birləşmiş Krallığın Azərbaycandakı Səfirliyi, Təhlükəsiz və Davamlı Nəqliyyat üçün Şərq Alyansı (EASST), Beynəlxalq Avtomobil Federasiyası (FIA), ADA Universiteti, Bakı Mühəndislik Universiteti, AvtoStop Media və digər qurumlarla əməkdaşlıq edərək Azərbaycanda sürücülər və piyadalar arasında yol mədəniyyətini inkişaf etdirmək məqsədilə müxtəlif maarifləndirmə, təlim və tədqiqat layihələri, beynəlxalq səviyyəli kampaniyalar vasitəsilə yol hərəkəti təhlükəsizliyini təbliğ edir.
    • AMAK nə kimi xidmətlər təklif edir?

      AMAK üzvlərə 24/7 yol yardımı xidmətləri, lisenziyalaşdırılmış xidmət təminatçıları tərəfindən avtomobil – mobillik üzrə xidmətlər və məsləhətlər, sürücülər üçün təlim proqramları, klub üzvləri üçün eksklüziv bonus və endirim proqramları təqdim edir.

      Xidmətlər haqqında ətraflı məlumatı www.amak.az internet səhifəsindən və ya *5858 Əlaqə Mərkəzindən əldə edə bilərsiniz.

    • FIA nədir?

      140 ölkədən 235 avtomobil və idman avtomobil klublarının 80 milyon üzvündən ibarət  Beynəlxalq Avtomobil Federasiyası (FİA) 1904-cü ildə yaradılmışdır. FİA-nın məqsədi təhlükəsiz, münasib və təmiz nəqliyyat sistemlərinin hər kəs üçün əlçatan olmasını təmin etməkdir. FİA haqqında əlavə məlumatı www.fia.com internet səhifəsindən əldə etmək olar.

  • Məlumat mənbələri
    • AMAK xidmətləri haqqında məluamtları necə əldə etmək olar?

      AMAK xidmətlərinə dair məlumatlar 24/7 rejimdə fəaliyyət göstərən Əlaqə Mərkəzinə *5858 nömrəsinə zəng etməklə və ya AMAK saytı vasitəsi ilə əldə edilə bilər. Ən son xəbərlər və təkliflər barədə xəbərdar olmaq üçün elektron poçtla www.amak.az saytından qeydiyyatdan keçə bilərsiniz. Şəhər telefonlarından * 5858 nömrəsinə zəng etmək pulsuzdur.

      Facebook səhifəmiz:

      https://www.facebook.com/azerbaycanmilliavtomobilklubu/

  • Üzvlük
    • Kim üzv ola bilər?

      Avtomobili müraciət edən şəxsin adında qeydiyyatda olan hər kəs seçdiyi üzvlük paketini əldə edərək AMAK-a üzv ola bilər.

    • AMAK-a necə üzv olmaq olar?

      Hal-hazırda AMAK 3 növ üzvlük təklif edir: "STARTER", "PRO" və "VİP". AMAK-a üzv olmaq üçün əvvəlcə www.amak.az internet səhifəsində qeydiyyatdan keçmək və "STARTER" üzvlük paketi istisna olmaqla, internet üzərindən ödəniş etməklə bu üç üzvlükdən birini əldə etmək olar. 

      Üzvlük haqqında məlumatları 24/7 rejimdə fəaliyyət göstərən Əlaqə Mərkəzinə *5858 nömrəsinə zəng etməklə və ya www.amak.az internet səhifəsindən əldə edə bilərsiniz.

    • Qeydiyyatdan necə keçmək və üzvlük kartını necə əldə etmək olar?

      Qeydiyyat və üzvlük kartının sifarişini www.amak.az internet səhifəmizdən etmək olar. Ödənişi www.amak.az internet səhifəmizdən üzvlük paketini aldığınız zaman bank kartı vasitəsilə etmək olar.

      Üzvlük paketi əldə etmək üçün amak.az saytına daxil olub sağ üst tərəfdə "Qeydiyyat" düyməsini seçmək və şəxsi kabineti əldə etmək üçün şəxsi məlumatları daxil etmək lazımdır. Bununla üzvlük kartını sifariş etmiş olursunuz. Ödəniş onlayn şəkildə bank kartı vasitəsilə edilir.

      Paketizlə bağlı məlumat və əməliyyatları şəxsi kabinetinizdən izləyə bilərsiniz. 

    • Ödənişi necə etmək olar?

      Seçdiyiniz üzvlük paketindən asılı olaraq, ödəniş fərqlidir. Ödənişin məbləği haqqında məlumatları 24/7 rejimdə fəaliyyət göstərən Əlaqə Mərkəzinə *5858 nömrəsinə zəng etməklə və ya www.amak.az internet səhifəsində əldə edə bilərsiniz. 

    • Ödənişin məbləği nə qədərdir?

      "STARTER" üzvlük paketi ödənişsizdir. "PRO" üzvlük paketi 99 AZN, "VIP" üzvlük paketi isə 249 AZN təşkil edir.

    • AMAK üzvlük kartımı necə əldə edəcəyəm?

      Ödəniş etdikdən sonra sizin AMAK üzvlük kartınız qeydiyyat zamanı qeyd etdiyiniz ünvana 24 saat ərzində AMAK tərəfindən çatdırılacaq.

    • AMAK üzvlük kartımı 24 saat ərzində almasam nə etməliyəm?

      AMAK üzvlük kartınızı 24 saat ərzində almasanız, 24/7 rejimdə fəaliyyət göstərən Məlumat Mərkəzinə *5858 nömrəsinə zəng edib məlumat verməlisiniz.

    • AMAK üzvlük kartımı nə vaxtdan istifadə edə biləcəyəm?

      AMAK üzvlük kartınız qeydiyyatdan 24 saat sonra aktivləşəcək və artıq istifadə edə biləcəksiniz.

    • AMAK üzvlük kartımın etibarlılıq müddəti nə qədərdir?

      AMAK üzvlük kartının üzərində etibarlılıq müddəti göstərilmir, lakin AMAK-a üzvlüyünüz üzvlük paketi əldə etdiyiniz gündən 1 il müddətində etibarlıdır (məs. 01.05.2016 – 01.05.2017). Bu tarix bitdikdən sonra AMAK üzvlüyünüzü növbəti il üçün ödəniş edərək yeniləmədiyiniz halda, AMAK üzvlük kartı da deaktivləşəcəkdir. 

    • AMAK üzvlük paketimə daxil olan ödənişsiz xidmətlərdən bəzilərini hələ də istifadə etməmişəmsə, lakin üzvlük kartımın etibarlılıq müddəti bitib, bu zaman bu xidmətləri növbəti ilə keçirə bilərəmmi?

      Təəssüf ki, xeyr. İstifadə olunmamış xidmətlər üzvlük paketinin etibarlılıq müddəti bitdikdən sonra istifadə oluna bilməz, çünki, bu xidmətlər növbəti ilə ötürülmür. Lakin, kartınızın etibarlılıq müddəti bitdikdən sonra bir ay ərzində üzvlük paketinizi yeniləsəniz, bonuslar növbəti ilə keçəcək. 

    • AMAK üzvlük paketlərinə hansı xidmətdlər daxildir?

      AMAK üzvlük paketlərində ümumi olaraq 24/7 yol yardımı, 24/7 Əlaqə Mərkəzi, təkər, ehtiyat yanacaq, kilidlənmiş qapı, evakuator, ayıq sürücü, diaqnostika, avto yuma, illik texniki baxışda dəstək, cərimələrin və balların müəyyən olunması, konsyerj xidməti, hüquqi yardım və bonus proqramları kimi xidmətlər mövcuddur.

      VİP paketinə bütün bu sadalanan xidmətlər daxildir. 12 aylıq istifadə müddəti var.

      PRO paketinə 24/7 yol yardımı, 24/7 Əlaqə Mərkəzi, evakuator, ayıq sürücü, diaqnostika, avtoyuma, ehtiyat yanacaq, kilidlənmiş qapı, təkər xidməti, illik texniki baxışda dəstək, bonus proqramları kimi xidmətlər daxildir. 12 aylıq istifadə müddəti var.

      STARTER paketinə 24/7 Əlaqə Mərkəzi, bonus proqramı, diaqnostika nəzərdə tutulub. 1 aylıq istifadə müddəti var və ödənişsizdir. Starter üzvlük 1 ay sınaq müddətinədir və bu üzvlüyü yeniləmək mümkün deyil. 1 ay sınaq müddəti bitdikdən sonra ya PRO, ya da VIP üzvlük əldə etmək olar  Üzvlük müddəti bitdikdən sonra bonus və endirim proqramı daxil olmaqla bütün imtiyazlar ləğv edilir.

    • AMAK üzvlük paketlərinə daxil olan hər hansı xidmətin və ya bir neçə xidmətin istifadə limiti keçərsə, lakin üzvlük paketinin istifadə müddətinin bitməsinə vaxt qalarsa, nə etməli?

      Üzvlük paketləri çərçivəsində hər hansı bir və ya bir neçə xidmət kateqoriyası üzrə pulsuz xidmətlərdən istifadə bitdikdən sonra, üzv endirimli qiymətlərlə eyni xidmətlərdən müvafiq ödəniş etməklə istifadə edə bilər.

  • Təcili yol yardım xidməti
    • Təcili Yol yardım xidməti nədir və necə faydalanmaq olar?

      "STARTER" üzvlük paketindən başqa, hər bir üzvlük paketinə təcili yol yardımı xidmətləri daxildir. "Pro" üzvlük paketində təcili yol yardımından istifadə üçün edilən zənglərin sayı məhduddur (5 çağırış)

      Təcili Yol yardımı xidməti dedikdə avtomobili hər hansı bir səbəbdən işlək hala gətirməkdə yaranan problemlər nəzərdə tutulur. Burada qəza nəticəsində avtomobilin qeyri-işlək hala düşməsi nəzərdə tutulmayıb və adi qaydada avtomobil təmiri mərkəzlərində göstərilən xidmətlər deyil, müvəqqəti təmir daxildir.

      Avtomobilin təmir mərkəzində təmir edilməsi ilə əlaqəli xərclərə görə bütövlükdə sürücü cavabdehdir.

      AMAK üzvlərinə müvəqqəti təmir sayılan təcili yol yardımı xidməti Bakı şəhəri (Xırdalan şəhəri də daxil olmaqla) ərazisində hər gün 24 saat ərzində təmin olunur. Məqsədimiz yolda avtomobilin müvəqqəti təmirini təmin etməkdir, lakin bu mümkün olmadığı halda, sizin avtomobiliniz yaxınlıqda olan avtomobil təmir mərkəzinə evakuasiya olunacaq.

      Bu xidmətdən yararlanmaq üçün mütləq *5858 nömrəsinə zəng etməlisiniz, əks halda sürücü tərəfindən birbaşa təşkil olunan təcili yol yardımı xidmətinə görə AMAK tərəfindən heç bir ödəniş olunmayacaq.

      Üzvlük kartınızın özünüzlə olması və tələb edildikdə təqdim edilməsi şərtdir. Üzvlük kartı təqdim olunmadıqda, AMAK-ın xidmətin göstərilməsindən imtina etmək hüququ vardır.

      Bu xidmətdən istifadə sayı üzvlük paketindən asılı olaraq dəyişir. Xahiş olunur, üzvlük paketinizlə yaxından tanış olasınız.

      Qeyd: Təcili yol yardımı xidmətindən istifadə limitini keçdiyiniz təqdirdə belə, endirimli qiymətlərdən istədiyiniz qədər faydalana bilərsiniz.

       

    • Təcili Yol yardımı xidməti müraciətdən sonra nə qədər müddət ərzində göstəriləcək?

      Təcili Yol Yardımı Xidmətini müraciətdən sonra mümkün qədər tez bir vaxt ərzində təmin etməyə çalışırıq. Bu vaxt bir neçə şərtlərdən asılıdır ki, buraya sizin avtomobilin yerləşdiyi yerə çatma vaxtı, verilmiş düzgün koordinatlar, tıxaclar və s.

    • 24/7 Məlumat Mərkəzi *5858 nə kimi xidmət göstərir?

      Avtomobil ilə bağlı hər hansı problem yaranarsa, AMAK-ın üzvləri üzvlük imkanlarından yararlanmaq üçün 24/7 rejimində fəaliyyət göstərən Əlaqə Mərkəzinə zəng etməlidirlər. Əlaqə Mərkəzində texniki heyət ilkin olaraq avtomobil ilə bağlı nasazlığı telefon vasitəsilə həll etməyə cəhd göstərəcək. Bu mümkün olmadığı halda, avtomobilinizin olduğu yerə mobil texniki işçi göndəriləcəkdir. Mobil texniki işçi avtomobilinizi işlək hala gətirə bilməzsə, avtomobiliniz istəyinizə və seçiminizə uyğun olaraq ya servis mərkəzinə, ya da hər hansı digər ünvana evakuasiya ediləcəkdir.

      Qeyd: AMAK Əlaqə Mərkəzi ilə əlaqə saxlamadan servis mərkəzlərinə müraciət edib xidmət alan şəxslər xidmətdən istifadə üçün məsuliyyəti özü daşıyır.

  • Evakuator xidməti
    • Evakuator xidmətindən necə yararlanmaq olar?

      "STARTER" paketindən başqa bütün üzvlük paketlərimizə evakuator xidməti daxildir.

      Nəqliyyat vasitəsi evakuasiya edildikdən sonra, təmir üçün əməkdaşlıq etdiyimiz servis mərkəzlərindən birinə və ya istəyinizə görə digər xidmət mərkəzinə aparıla bilər. Biz, həmçinin, avtomobilin ev ünvanına çatdırılmasını da təmin edə  bilərik. Bütün hallarda, avtomobilin təmirinin xərcləri onun sürücüsü tərəfindən əhatə olunur.

      Evakuasiya xidməti 25 km məsafəyədək ödənişsiz təşkil olunur və Bakı şəhərinin istənilən yerinə çatdırılma nəzərdə tutur.

      Bu xidmətdən istifadə sayı üzvlük paketindən asılı olaraq dəyişir. Xahiş olunur, üzvlük paketinizlə yaxından tanış olasınız.

      Qeyd: Evakuator xidmətindən istifadə limitini keçdiyiniz təqdirdə belə, endirimli qiymətlərdən istədiyiniz qədər faydalana bilərsiniz.

    • Hansı hallarda evakuasiya xidməti göstərilir və hansı hallarda göstərilmir?

      Qanunla məhdudlaşdırılmış hallar istisna olmaqla, bütün hallarda evakuasiya xidməti göstərilir.

    • Evakuasiya xidməti müraciətdən sonra nə qədər müddət ərzində göstərilir?

      Evakuasiya xidmətini müraciətdən sonra mümkün qədər tez bir vaxt ərzində təmin etməyə çalışırıq. Bu vaxt bir neçə şərtlərdən asılıdır ki, buraya sizin avtomobilin yerləşdiyi yerə çatma vaxtı, verilmiş düzgün koordinatlar, tıxaclar və s.

  • Təkər xidməti
    • Təkər xidmətindən necə faydalanmaq olar?

      Ehtiyat təkəriniz olduğu halda, yolda təkərin dəyişdirilməsinə kömək lazım olarsa, təkər xidmətindən istifadə edə bilərsiniz. Ehtiyat təkər olmadığı halda, sizin avtomobiliniz ya üzvlük paketinə müvafiq olaraq evakuasiya oluna, ya da yeni təkər alınıb avtomobilinizə quraşdırıla bilər. Təkər xidmətinə təmir işləri daxil deyildir. Ödənişsiz təkər xidmətinə təkərlərin vulkanizasiyası və  balanslaşdırılması daxil deyil.

      Bu xidmətdən istifadə sayı üzvlük paketindən asılı olaraq dəyişir. Xahiş olunur, üzvlük paketinizlə yaxından tanış olasınız.

      Qeyd: Təkər xidmətindən istifadə limitini keçdiyiniz təqdirdə belə, endirimli qiymətlərdən istədiyiniz qədər faydalana bilərsiniz.

       

  • Ehtiyat yanacaq xidməti
    • Ehtiyat yanacaq xidmətindən necə yararlanmaq olar?

      Əgər avtomobilinizin yolda yanacağı qurtararsa, avtomobilinizi ən yaxın yanacaqdoldurma məntəqəsinə çatdıra bilməyiniz üçün sizi ehtiyat yanacaq (maksimum 10 litr) ilə təmin edə bilərik. Ehtiyat yanacağa görə ödəniş xidmət göstərildiyi zaman ödənilməlidir.

      Bu xidmətdən istifadə sayı üzvlük paketindən asılı olaraq dəyişir. Xahiş olunur, üzvlük paketinizlə yaxından tanış olasınız.

      Qeyd: Ehtiyat yanacaq xidmətindən istifadə limitini keçdiyiniz təqdirdə belə, endirimli qiymətlərdən istədiyiniz qədər faydalana bilərsiniz.

  • Kilidlənmiş qapı xidməti
    • Kilidlənmiş qapı xidmətindən necə yararlanmaq olar?

      Avtomobilinizin açarları içəridə qalarsa, mütəxəssislərimiz avtomobilinizi açmaqda sizə kömək edə bilər. Əgər avtomobilinizi açmaq mümkün olmazsa, yaxın avtomobil servis mərkəzinə evakuasiya etmək olar.

      Qeyd: Bu xidmətdən istifadə sayı üzvlük paketindən asılı olaraq dəyişir. Xahiş olunur, üzvlük paketinizlə yaxından tanış olasınız.

  • Avtoyuma xidməti
    • Avtoyuma xidmətindən necə yararlana bilərəm?

      AMAK üzvləri AMAK-ın təqdim və əməkdaşlıq etdiyi xidmət tərəfdaşlarında avtoyuma xidmətindən də faydalana bilər.

      Bu xidmətdən istifadə sayı üzvlük paketindən asılı olaraq dəyişir. Xahiş olunur, üzvlük paketinizlə yaxından tanış olasınız.

      Qeyd: Avtoyuma xidmətindən istifadə limitini keçdiyiniz təqdirdə belə, endirimli qiymətlərdən istədiyiniz qədər faydalana bilərsiniz.

  • Ayıq sürücü xidməti
    • Ayıq sürücü xidmətindən necə faydalanmaq olar?

      Sizin həyatınızın təhlükəsizliyi və ümumilikdə yollarda təhlükəsizlik bizim üçün vacibdir. Buna görə spirtli içki qəbul etdiyiniz zaman və ya hər hansı səbəbdən avtomobilinizi idarə etmək imkanında olmadığınız halda, bizə müraciət etməyinizi qətiyyətlə tövsiyə edirik.

      24/7 rejimində fəaliyyət göstərən Əlaqə Mərkəzinə *5858 nömrəsinə zəng etməklə getdiyiniz ünvana təhlükəsiz şəkildə çatmaq üçün "Ayıq sürücü" xidmətindən yararlana bilərsiniz.

      Bu xidmətdən istifadə sayı üzvlük paketindən asılı olaraq dəyişir. Xahiş olunur, üzvlük paketinizlə yaxından tanış olasınız.

      Qeyd: "Ayıq sürücü" xidmətindən istifadə limitini keçdiyiniz təqdirdə belə, endirimli qiymətlərdən istədiyiniz qədər faydalana bilərsiniz.

  • Diaqnostika xidməti
    • Diaqnostika xidmətindən necə faydalanmaq olar?

      Avtomobilinizlə uzaq səfərə çıxmağı planlaşdırırsınızsa, qış mövsümünə avtomobilinizin texniki cəhətdən tam hazır olmasına əmin olmaq istəyirsinizsə və ya ümumiyyətlə avtomobilinizin texniki vəziyyəti ilə bağlı hər hansı şübhəniz varsa, diaqnostika xidmətindən faydalana bilərsiniz.

      Bu xidmətdən istifadə sayı üzvlük paketindən asılı olaraq dəyişir. Xahiş olunur, üzvlük paketinizlə yaxından tanış olasınız.

      Qeyd: Diaqnostika xidmətindən istifadə limitini keçdiyiniz təqdirdə belə, endirimli qiymətlərdən istədiyiniz qədər faydalana bilərsiniz.

  • Sifarişin ləğv edilməsi
    • Sifarişi ləğv edə bilərəmmi?

      Yol yardımı komandası hadisə yerinə göndərildikdən sonra, AMAK üzvü bu sifarişi 15 dəqiqə ərzində ləğv edərsə, xidmət üzvlük paketindən silinməyəcək.

      Əgər sifarişin ləğvi texniki heyətin yol yardımı xidməti göstərməsi üçün əraziyə göndərildikdən 15 dəqiqə sonra baş tutarsa, sifariş ləğv olunsa belə, üzvlük paketindən bu sifarişə uyğun olaraq xidmət balansdan silinəcək.

      Həmçinin, texniki komanda üzvün sifarişi əsasında yol yardımı xidməti göstərilməsi üçün göndərilib, lakin üzv/sürücü yerində deyilsə, onu yalnız 15 dəqiqə gözləyəcəklər.

      15 dəqiqə gözlədikdən sonra və üzv ilə əlaqə saxlamaq mümkün olmadıqda, texniki komanda xidmət göstərməkdən imtina edə bilər. Belə olan halda, üzvlük paketindən bu sifarişə uyğun olaraq xidmət balansdan silinəcək. 

  • Əlavə xidmətlər
    • Əlavə xidmətlər dedikdə nə başa düşülür?

      Hər bir AMAK üzvlük paketinizə daxil olan xidmətlərdən, üzvlük paketinizdəki ödənişsiz xidmət limitini keçdikdə, əlavə ödəniş etməklə endirimli qiymərlərlə faydalana bilərsiniz.

    • Əlavə xidmətlərdən necə faydalanmaq olar?

      Əlavə xidmətlərdən digər xidmətlər kimi 24/7 rejimdə fəaliyyət göstərən Əlaqə Mərkəzinə *5858 nömrəsinə zəng edib sifariş etməklə faydalanmaq olar. 

  • Yeni və mövsümi təklif və xidmətlər
    • Yeni və mövsümi təklif və xidmətlər nədir?

      Mövsümdən və əməkdaşlıq göstərdiyimiz şirkətlərlə razılaşmalar və danışıqlardan asılı olaraq, AMAK üzvlərinə yeni xidmətlər və mövsümi təkliflər olunacaq. Bu xidmətlərə nümunə müəyyən avtomobil avadanlıqlarının icarəsi, AMAK tərəfindən keçirilən sərfəli kampaniyalar və s. daxildir ki, bu təkliflər haqqında məlumatlar bütün üzvlərə e-mail və SMS xəbərdarlıq vasitəsilə bildiriləcək.

      Bu xidmətlər haqqında ətraflı məlumatları 24/7 rejimində fəaliyyət göstərən Əlaqə Mərkəzinə *5858 nömrəsinə zəng etməklə və ya www.amak.az internet səhifəsindən əldə edə bilərsiniz.

      Yeniliklər və son təkliflər haqqında mütəmadi olaraq məlumat almaq üçün, www.amak.az internet səhifəsində qeydiyyatdan keçməyi və ya info@amak.az ünvanına müraciət göndərməyi unutmayın.

  • Xidmət göstərilməsindən imtina
    • Hansı hallarda xidmət göstərilməyə bilər?

      AMAK üzvlərə xidmət göstərməkdən imtina edə bilər. Bu hallar aşağıda qeyd olunmuşdur:

      • Hava şəraiti xidmət göstərmək üçün çox əlverişsiz və təhlükəli olduqda (buzlu yollar və s.);
      • Xidmət göstəriləcək avtomobilə fiziki olaraq yaxınlaşmaq mümkün olmadığı hallarda (avtomobil yoldan çox kənarda, çatılmaz yerlərdə olarsa);
      • Avtomobilin sahibi xidmət göstəriləcək avtomobilin yanında olmazsa (məs, evakuasiya zamanı və s.);
      • AMAK üzvü xidmət göstərən heyət ilə təhlükəli, aqressiv və ya qəbuledilməz şəkildə rəftar edərsə;
      •  Əgər qəza baş verərsə və polis xidmət göstərilməməsinə təkid edərsə;
  • Üzvlük kartının ləğv olunması
    • Üzvlük kartı hansı hallarda ləğv oluna bilər?

      AMAK üzvlük kartı aşağıdakı hallarda ləğv oluna bilər:

      • AMAK Əlaqə Mərkəzinin xidmətlərindən sui-istifadə edildikdə;
      • Xidmət göstərilməsi zamanı AMAK əməkdaşlarına qarşı qəbuledilməz rəftar edildikdə (əməkdaşlarımıza qarşı nalayiq sözlər və fiziki xəsarət yetirilmə və ya cəhd halları);
      • AMAK üzvlük kartının istifadə şərtləri kobud şəkildə pozulduqda;

      Qeyd: AMAK üzvlük paketi əldə etmiş hər bir sürücü üzvlük paketindən istifadəyə başlamazdan əvvəl, AMAK üzvlük şərtləri, AMAK Bonus və Endirim Proqramından istifadə şərtləri ilə yaxından tanış olmalıdır. Bu sənədlərlə bağlı hər hansı sual olarsa, 24/7 rejimində fəaliyyət göstərən Əlaqə Mərkəzi ilə *5858 nömrəsinə zəng vuraraq əlaqə saxlamaq olar.

  • Bonus Proqramı
    • Bonus proqramı nədir və necə faydalana bilərəm?

      AMAK üzvləri partnyorluq etdiyimiz məkanlarda, istirahət və əyləncə mərkəzlərində alış-veriş etməklə bizim loyallıq proqramına qoşula bilər. Proqram çərçivəsində alış-veriş edilən zaman bonuslar toplanır və onların müqabilində AMAK saytı üzərindən müxtəlif hədiyyələri əldə edə biləcəksiniz.

      Şəxsi balansınızı yoxlamaq üçün amak.az saytına daxil olmağınız və şəxsi kabinetinizdə balans hissəsinə baxmağınız xahiş olunur.